Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008


Ο Σύνδεσμος Αρκάδων Αλίμου "Ο Πάνας" διοργανώνει εκδήλωση αφιέρωμα στο μεγάλο Αρκάδα ποιητή (από την Ασέα Γορτυνίας) Νίκο Γκάτσο. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει ομιλία για το έργο του και συναυλία με επιλογή τραγουδιών από τα μελοποιημένα ποιήματά του.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008 στις 19:00 στο Θέατρο "Κάρολος Κούν" στην οδό θησείου 6 στον Άλιμο.

Ένα μικρό δείγμα...

Χασάπικο 40
Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Ήλιε μου ήλιε μου βασιλιά μου
μη μ' αφήνεις σήμερα
συννεφιά συννεφιά στην καρδιά μου
στο κορμί μου σίδερα

Αγόρι ματωμένο θεριά σε ζώσανε
χαράματα σε πήραν και σε σταυρώσανε

Ήλιε μου ήλιε μου βασιλιά μου
πες μου τι μου ζήλεψες
φώτισες μια στιγμή την καρδιά μου
κι ύστερα βασίλεψες

Αγόρι ματωμένο θεριά σε ζώσανε
χαράματα σε πήραν και σε σταυρώσανε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου